Hej på er.

Hej och hå.

Det va läääänge sen jag skrev nu. Det har varit fullt upp med mycket. Inte mig emot dock.
Just nu sitter jag och (..eller ja innan jag börja skriva detta...) skriver PM i Religions filosofin. Vi har kanske världens sötaste lärare. Får man kalla lärare söta? Han är fantastisk i alla fall. Jag förstår vad han pratar om. Hurra.
Där har vi honom:
 


Ulf Jonsson.

I övrigt är det fredag. Jag tror vi har kebabfredag idag. En just upptäckt tradition tror jag. Kebabfredagar. Oerhört trevligt kan jag gissa. Ja, jag vet ju inte än. Vi har ju inte börjat.

Ikväll har jag ungdomsgrupp samtidigt som http://nome.blogg.se predikar i Saron. Hade ju gärna närvarat.. men icke. Imorgon blir de PM skrivning och sen umgås med en fin fin ny vän.


Ja där va en LITEN uppdatering på tillvaron.

Saker jag gillar:
- Min husgrupp
- Guds den allsmäktige, skapare av himmel och jord. Han är fin han.
- Ingrid och Carol
- Fru
- Vänner

PUSS OCH KRAM VI SES KANSKE PÅ STAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback