bra dag.

 

Vaknade imorse på helspänn efter as konstiga mardrömmar, vid ett tillfälle låg jag skitkonstigt med benen i sängen för att jag i drömmen gömde mig tillsammns med felicia (från vargön) i något som såg ut som en skitliten hytt i fören på en segelbåt. 

I alla fall vaknade jag till Mimas underbara röst i telefonen. Hoppade upp och stack in till stan och käka frukost/lunch med henne i solen nere vid ån. Babblade och skrattade, HÖGT... stackars omgivning. Men den kvinnan är fantastisk.

Härom dagen köpte jag grejer som jag la i en påse som jag sedan lämnade på bussen, gillar.. NAE!!
Så efter Mima återställde jag ordningen och införskaffade de nödvändigaste. Dessutom var jag på så fixar humör att jag lät mina skor klackas om. Traskade runt i solen och prata i telefon med chriss och Noomie.

Sen log jag mot solen och gick upp till domkyrkan och lyckades pricka in en orgelkonsert. De finns så mycket vacker musik. När jag tröttnat på den vackra musiken begav jag mig ner till solen och ån och läste om intuitiv etik. Sen tog jag mitt pick och pack (glömde INTE påsen denna gången) och promenerade hem i solen.

=bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback