Dan före tentadag.

Idag slår hjärtat lite mer på högvarv. Bra. Då kanske jag kan får gjort något, såhär dan innan tentan.

Igår var det söndag. Jag var hemma först och sen gick jag till kyrkan, medans jag vänta på Ida så överaskade jag Samuel genom att hoppa in i hans bil. Se så glad han blev. Hyper glad.

Efter tid med Gud och fika med församling gick jag hem i min cape och pratade med Becka Sköldis i mobilen, vilken fröjd. Denna kvinna. Man blir alltid glad. Väl hemma pratar jag med Sara, det slutar med att hon jag och Fia spenderar resten av kvällen ihop. Pommesfrits på cosmos, vi lyckade charma till oss en extra tallrik. Jo tack. grymma är vi. Vi titta på film sen hos Fia. Babylon A.D. Hahahaha. Manuset va ju av sin egna klass. Har ni sett den?

Ja här har ni dom i alla fall.

Så nu har klockan tickat och min hjärtat pumpat på ytterligare av stress. Dags att hänge sig. Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback