En tickande bomb

Har ett PM i tillämpad etik att skriva, ett PM i Kateketik, en tenta, och en livshistoria. Tre av fyra på en vecka. De är en tickande bomb inom mig. PM:n är inte de minsta påbörjade. Ticktack ticktack.

Några timmar kvar på väskusten, imorgon eftermiddag bär det av uppåt landet igen. Innan dess skall jag frukosta med en av bröderna, vara med Fru och småttingarna. Väl på tåget blir det skolan som får ta över mig med all sin charm.

Några uppmuntrande ord efterlyses! Snälla.

puss o kram



Kommentarer
Postat av: Barn

du är supersnygg!

(tänk på jim carrey)

Postat av: jibbs

varför jim carrey?

2009-09-21 @ 12:03:27
Postat av: jibbs

varför jim carrey?

2009-09-21 @ 12:03:39
Postat av: Anonym

jag vet inte. du sa så till mig en gång för skit längesen.

2009-09-21 @ 12:32:57
Postat av: sabina

hej! :)

jag vet inte om det är så oerfekt i just det här fallet, men en paslm i psalmboken som jag tycker mycket om är psalm 769 i sv ps. läs och sjung den så mår du nog lite bättre =) kram!

2009-09-21 @ 19:46:36
Postat av: jibbs

Ja just de, de bästa jag sagt. De är sjukt kul att tänka på honom faktist.



Tack Sabina. Den ska jag kolla in.

puss på er.

2009-09-21 @ 22:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback