God Morgon.

Va? Om det är en god morgon? Jadu, de beror väl på vad gott är. Intuituisterna menar på att gott inte går att definera, att gott bara är gott. Så, ja vi stannar väl där. Solen lyser ute och jag har haft Noomie som väckarklocka.

Inatt drömde jag att jag var på stan och att de där vandrande pengarna man kan se på reklamen, ni vet, Selma Lagerlöv, Gustav Vasa och hela bunten. Att de faktist gick efter folk. Det var en mycket fascinerande upptäckt och upplevelse.

Jag är död i min kropp. Helt död. Dagen efter boxning är inte av Gud. Det kan de inte vara. Ska springa ner till Ica, ap ap ap ap ap, här skall inte springas. Jag skall be någon köra mig på en vagn, alternativt bära mig bort till Ica så att jag kan köpa en ordentlig frukost som kanske kan få mig stånd att ta in MASSA nödvändig kunskap.

Ikväll är det PREMIÄR, för Krut! Äntligen är det dags att träffa alla krutisarna igen.

Är din morgon god?

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback