Haft en fantastisk dag.

Jag har haft en fantastisk dag.



Jag har traskat runt sen imorse i höstsolen och läst, handlat och läst, Jag stannade till en stund vid 4H gården för att hälsa på djuren där. Tupparna gol för mig och getterna bräkte efter mig, och vädret var höstigt sådär så att solen får så fina färger.

  
(Jag skall lätt skaffa hönor när jag blir stor)


Sen fortsate jag i alla fall med att läsa och emellan åt så blickade jag upp mot solen och blev sådär bubbligt glad för att allt va så vackert. Åt Lunch ute i de fria, Skagenmacka med cider för att minnas en fin dag på Hunnebostrand i sommar (minns du Janster, du åt pizza).

 

Framåt eftermiddagen lagade jag mat åt min husgrupp, min fantastiska husgrupp. Va fint det är att få vara med i en husgrupp.

Nu skall jag sova. Jättetungt. Föreläsningar imorgon.


Tacklista: (till Gud, ingen annan)

-Höstsolen
-Minnen
-Andra människors erfarenheter
-Anden
-drömmar


god natt.


Kommentarer
Postat av: barn

vi hade höns när jag var liten. jag gillade dom. dom gillade inte mig. dom sprang ifrån mig och nöp mig när jag försökte klappa dem.

Rävarna åt upp dom hela tiden också.

skit irriterande.



Men de va rätt nice att hämta äggen faktiskt. egna ägg. as ballt.

Postat av: jibbs

WOW. jag är såååå avundsjuk

2009-09-16 @ 18:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback