Helgar i Stockholm

Igår tog jag mig en helg dag utan studier eller annat tjafs. Åkte till Stockholm och drog runt med Bror Chriss och Siss Liss. Jag traskade efter dem i butiker, och mycket riktigt så gjorde dom härliga glädje tjut då de såg något de gillade, oss dissade de som va mindre snyggt. Tror att vi alla hade dåligt blodsocker igår, vi lyckades inte vara så effektiva plus att jag tror att hela SVERIGE hade bestämt sig för att shoppa i Stockholm igår, löning och allt. Och hundar i varje butik, vad är grejen?
Samuel joinade oss framåt kvällen för att käka på Vapiano. My God vad man blir mätt på maten på det stället.

Det var en sweet dag i alla fall. Om ni tittar på den här bilden... visst kan man ana att chriss och liss är slavar under samma trender. HAHAHAHAHAHA

 

 



Söta är dom i alla fall. Så mellanstadiet fast oplanerat.

1.
 2.  3.  4.

1. Bilden rekommenderas att tittas på då man lyssnar på Opera. Den blir mycket roligare då.

2. Samuel är tokig, fullkomligt knäpp, hahahhaha, här har han krupit in i en liten väskhylla och gett mit klaustrofobi.

3. Chriss är chrissig

4. Syskon posar och knäppar sig.

Ja, idag är det måndag och jag har en tenta att plugga till och ett PM att avsluta (ja, jag vet att det är lördag, men berätta inte det för mig.) Så det är väl dags att ta tag i livet.

Hejsan svejsan på dejsan.


Kommentarer
Postat av: anna

kul att du ger mig hjärtattack.

trodde jag blivit galen och missat hela helgen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback