lång dag.

Detta kommer bli en lång dag. Man kan ju vara tacksam för att jag planerat rätt i alla fall. Det kommer ta hela dagen att besvara de frågor jag planerat måste besvara för att jag skall hinna med livet och skolan. Så jag får skylla mig själv att jag valde att sova istället för att följa min planering. Det innebär heldag framför datorn. HELDAG. Finns inget mysigare.

Frågorna är konstigt formulerade undrar om han skrivit fel. Jag har i allafall bara svarat på 11 av 43. suckar och inser att mat behövs nu om jag skall palla med resten. Energi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

själv har jag en heldag framför prison break!

2009-09-14 @ 17:31:12
Postat av: jibbs

vi kan byta anna

2009-09-14 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback