Salta pinnar och fransk musik

Jag försov mig imorse. Jag satte mig upp rätt upp i sängen och frågade mig själv frenetiskt " vad är det för dag idag? Vilken dag är det? Vilken dag?" Men det tog lång tid innan hjärnan kunde komma på det. Torsdag. Och jag har redan börjat. SÄMST.

En av mina lärare är visst sjuk idag. HURRA. Inte så kul för han kanske, men för mig. Då får jag mer tid att ägna mina egna studier. Har en del att få gjort idag. Är sjukt omotiverad, men det kan inte hjälpas. INGA RESTER är mitt motto. Det har hållt hittills. Ska få fortsätta så. Helst.

Wish me luck.

Imorgon blir en heldag i Stockholm med Bror Chriss och Syster Lisa. Ska traska efter fashionistorna (som dom är) medan de känner på de ena tyget efter det andra, nickar inför fina gläder och gör glada tillrop som "oh my god, jag bara måste ha den här", eller vrider till ansiktet som de ätit något surt då de ser något de inte gillar. Lär bli kul.

puss hej jag är en tjej.


Kommentarer
Postat av: jan

hahaha " vad är det för dag idag?".

2009-09-25 @ 16:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback