Sånt där som bara förgyller dagen

Ja. Det finns många saker som gör mig glad (exempelvis att folk ger mig resor till Paris och andra trevliga ställen). En av dessa är brev. Handskrivna brev. Se vilka bra kompisar jag har:

Inte nog med att det är handskrivna brev. De är pyntade med bilder och teckningar. OCH. De innehöll presenter. Hurra.
En pärlplatta
En gris.
Nu har jag 2 smågrisar.
1.
 2.  3.


1. Pärlplattan från
www.nome.blogg.se + den lilla kultingen från www.jajks.blogg (Ja! bloggare kan skicka saker utanför cyberrymden)


2. Nu har jag TVÅ grisar. Så nu kan dom leka ihop.


3. Grisarna klättrade upp på Ernst. Dom är för roliga. Erkänn kultingen till höger är en riktig poser?


Jag vill döpa min grisar till något. Eller den ena heter Tord. Men jag behöver ett namn till kultingen från Laago. FÖRSLAG NÅGON??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback