Simultanförmåga.

Hej.

Jag har gjort en fantastisk upptäckt. Jag kan gå och läsa samtidigt. Och jag lär mig jätte mycket när jag pluggar på detta sätt. Det är ju för bra för att vara sant. Så det har jag börjat göra nu när vädret tillåter. Folk tittar på mig som om jag är dum i huvudet (jo jag ser er minsann). Nej jag är inte dum i huvudet jag har bara grym simultanförmåga. (ok.. ja ni får bli avundsjuka idag med. Woho..jag bor i en träkoja och jag kan gå och läsa samtidigt.)

Jag stannade borta vid ett jätte mysigt café borta vid gamla uppsala kyrka och åt lite lunch.

  

Den där boken är jättebra. Rekommenderar den. Nu har jag läst ut den. Woo. En bok klar.
Nu skall jag kasta mig själv in i duschen och göra mig redo för PREMIÄR KRUT.

PEACE OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback