Söndag.

Idag är det söndag. Det är molnigt ute och jag har sovit pinsamt länge. Egentligen skall jag vara på helandeseminarium med Christer Borg i Mikaelkyrkan just nu. Men de blev så stressigt när jag satt och åt fem minuter innan det skulle börja. Så jag tog mitt sunda förnuft till fånga och la stressen på hyllan och åt klart.
De blir Gudstjänst kl. 16 istället.

Söndagsgudstjänster var de tråkigaste jag visste när jag va yngre. Men nu tror jag det är något av det bästa jag vet. Gillar att avsluta och påbörja den nya veckan med gudstjänst med "familjen". 

Ikväll tänker jag krypa in i mitt rum och gömma mig bakom en film. 
Vad gör ni en söndag som denna?
  

Kommentarer
Postat av: anna laago

en söndag, som alla andra, sovande framför prison break. snart är avsnitten slut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback