Välkomna.

Välkomna till min nya fräscha blogg. Vad tycker ni?
Jag vill tacka Noomie(
http://nome.blogg.se ) ak.a Lisbeth Salander. Min fru, mitt allt för det fina jobbet.
Dig kan man alltid lita på!


Jag håller på att tvätta och läsa "Av hela mitt hjärta" av Birger Geraldsson. Den är en glädje att läsa. Trots att den är kurslitteratur. Lyxigt. Solen lyser utanför och jag har träningsverk i magen efter Core träningen igår. (jag gillar träningsvärk). Ikväll ska jag träna kibox igen. Det skall bli kul.

Måste också uppdatera er om att jag hade trevlig onsdagsfika med Fredriksson, Frida, Ede igår på cosmos. Vi avslutade hemma i Frida och Edes jätte mysiga lilla lilla etta. Fia, Greg och Johanna hoppade då med i gemenskapen. Det var en väldigt trevlig kväll. Med ett leende på läpparna gick jag hem genom stan sent igår kväll. Va? Varför jag gick? Ja, efter att min kedja hade hoppat av för tredje gången så kände jag att de var trevligare att traska med cykeln istället. (Måste flytta det där himla hjulet).

Nu skall jag återgå till bok och tvätt.

Kommentera gärna den nya designen på bloggen.


Kommentarer
Postat av: lisbeth

jag gillar att du länkar fel. haha

Postat av: Anonym

hahaha! aa det är sjukt roligt.

2009-09-10 @ 13:52:42
Postat av: barn

ja tycker att du nu ser ut som en riktig proffs bloggare

2009-09-10 @ 14:06:45
URL: http://jajks.blogg.se/
Postat av: jibbs

åtgärdat. bloggen må se annorlunda ut. Men samma snurriga bloggare bakom den.

2009-09-10 @ 16:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback