Vila




Idag är jag skittrött. Det har tagit hela dagen att vakna, eller nej, jag har inte vaknat än. Jag skulle egentligen varit mitt i ett corepass nu för att sen gå på onsdagsfika med fina flickor. Men. Jag är så himla trött att ögonen ser i kors och bokstäverna jag försökt läsa idag bara blurrar, i huvudet är det ett surr av tankar och fakta. Så. Jag åkte hem efter att ha Förtidsröstat i Kyrkovalet (Frimodog kyrka och POSK. Låt kyrkan vara kyrka!!). Ska ta en Dusch och sätta mig själv framför en film och somna tidigt.

Min dag annars i listform:
- 3 Föreläsningar
- 1 missionsandakt
- Ätit Lunch
- Varit på Klassmöte och skrattat. Min klass är så himla fin.
- Förtidsröstat i kyrkovalet.
- Pluggat på stadsbiblioteket.
- Gav upp när ögonen gick i kors.
- Skaffade mig ett Bibliotekskort (Har nog siså där.. låt mig räkna..1,2,3 5 lånekort nu)
- Lånade en Språkkurs i Franska, för att fräscha upp kunskaperna.
- Låna filmer
- Åkte hem

Imorgon blir det Plugga i ottan, Packa för fredag då jag åkter till GÖTEBORG och sen träna Kibox med min nya vän H på kvällen.

Nu skall jag ställa mig under varmt vatten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback