Helg

De här fina tjejerna spenderade jag lördag kväll tillsammans med. De hade lagat världens bästa middag med Älg. På frågan om jag var lycklig. Ja! Trevligt sällskap, massa god mat och lördag. Blir inte bättre. Jag var så mätt när vi senare såg Emil i Lönneberga att jag inte kunde lägga handen på magen, var rädd att den skulle spricka. Inte nog med allt detta fantastiska tände vi även brasan, finns ju inget bättre. Jag som bott där i 1 1/2 år (på elevhemmet) använde aldrig den då, fy skam på mig!

Dagen idag har spenderats på 2 Gudstjänster. Först en tidigt i morse. En Gudstjänst i Lötenkyrkan i Uppsala. Där mina vänner i gospelkören KALEO medverkade och min vän predikade. As skön gudstjänst. Därefter fikades det med föräldrarna i den kära familjen bodde hos då jag var i Ängelholm.
Grymt fina människor!

Sen plugga jag lite snabbt i smyg, fast jag inte ska plugga på söndagar! Gick hem Skypa med noomie i typ 3 timmar. Haha. Hon är efterlängtad, Ja!

Sen bar det av till "Min" kyrka. Mikaelkyrkan här i Uppsala. Lovsången idag var jättebra, om man nu kan säga så om lovsång? Men jag och Gud möttes. Jag tycker om när jag märker att vi möts i lovsången!


Min kväll avslutade jag med kvalitetshäng med min Roomie Jossan. Värdefull kväll. Vi åt våfflor, skrattade och pratade djup och annat!



Och nu är klockan redan 00:00 och jag skall upp i ottan för handledarsamtal inför min B-uppsats. Känns sådär. Framför allt att gå upp i ottan.

Sov gott.

"Herre, i dina händer lämnar jag min ande."

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för denna fina presentation av din helg! Kom tillbaka och elda nån kväll vettja ;)

2010-04-12 @ 18:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback