Slutsats

 

Jag har nu kommit fram till att jag är en mycket störd människa!

Jag gillar det.


Kommentarer
Postat av: Ida

Johanna, jag fattar inte HUR du kan VILJA vara från Uppsala, PÅ VALBORG!?!?!?



Jag menar, vad är bättre än när en stad förvandlas till en sandlåda/slagfällt fylld av tusentals mentala treåringar som sprutar champagne, ligger runt och kissar i buskarna? Jag menar, fattar du hur många snoppar jag har sett i dag? Rena julafton. Och så många härliga, våta, fulla människor som försöker kladda på en sen. jag säger då det.

Postat av: JiB

Ja, det var verkligen ett offer att lämna stan.

Glad att du haft en sån lyckad första valborg i U:a =).

kram

2010-05-01 @ 02:33:19
Postat av: ankan

det bästa e ändå smhi-johanna hahaha! man får alltid veta vad det e för väder i fäderneslandet när man e inne här=) känns tryggt! älskar dig, det va helt ljuvligt att se dig!

2010-05-03 @ 11:28:29
URL: http://samst.blogg.se/
Postat av: jibbs

Ja, det är ju helt klat min bloggs största tillgång!!

Alltid till din vädertjänst annika.



Detsamma, jätte fantastiskt kul att se dig igen. Verkligen på tiden!

2010-05-03 @ 11:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback