Våren är nu officiellt här



Här har vi början på utspruckna blad. Se så, kom fram bara. Inte vara blyga nu.
Ni är så välkomna, och väntade av alla. Slå ut bara!

Är i Göteborg. Började dagen "hemma" i Uppsala.
Städade mitt rum, packade och gav mig av
mot huvudstaden för att ta
www.bus4you.se till käraste Göteborg.
Och på den har jag spenderat min dag. Läst en bok som heter "Helig Glöd" och tittat på film.
(Skriv nu upp allt jag skriver så ni inte glömmer bort det)

Imorgon är det Valborg. Vi kör Valborg med indisk touch. Det blir tyger, kryddor, indisk mat och människor.
Ska bli fint att träffa älskade människor. Särskilt 2 stycken jag inte träffat på länge. En av dem inte på 3 år. Nu är det dags. Äntligen!!

Nu ska jag lägga mitt huvudvärkshuvud på kudden.
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback