skog och berg tack!

På mindre än en vecka har nu 3 böcker lästs igenom. Bara 1 1/2 to go. Jag läsa, ha, tänka sig!
Snön ligger i driver ute, det snöade senast igår. Snön är fin, men, våren är också fin. Så. Våren, du är Så välkommen så. Låt inte snön hindra dig!

Hade en fin kväll i Sthlm igår. En fågelkompis till mig har flyttat upp och börjat jobba i storstaden. Hurra. Allt från västkusten är välkommet, men Stahre är extra välkommen!

Skall snart traska iväg på mässa i Lötenkyrkan, för att sedan sätta mig med soppa och planera ungdomsarbete. Jag älskar planeringar, smida planer och tänka fritt. Hoppas jag kan koppla bort dagens böcker och focusera bara.
Helgen präglas av ungdomar i diverse former. Ungdomsgrupp imorgon. Lördag, ledarskola på Åkerö. Ska svänga förbi och kolla upp ledare och hålla en andakt. Ska bli kul.

På söndag skall jag dränka mina sorger i... ja i nått. Saron åker på Bjorli läger och jag är ungefär sådär avundsjuk som jag ALLTID blir. Åh, bjorli, saron med allt vad det innebär. me love.
Här har ni mig en dag i bjorli när jag vunnit otaliga matcher i snöbrottning. Jag är en snödrottning. rimrimrim.



Om en vecka kommer Mamma. Där har vi verkligen nått att se fram emot.
Oj, klockan går även idag.

hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback