Hej då!

Det snöar, och snöar och snöar. I GÖTEBORG!! Det är inte varje dag det snöar utan att töa bort samma dag!
sprang in i en stackars kvinna igår på vasaplatsen igår för att det snöa och hade sig.

Skall lämna götet om nån timma och börja skövla mig upp mot Stockholm och Uppsala, hoppas till Gud att det bär hela vägen!! Snöa lagom nu sverige, ok!

Det har varit fint att vara hemma för den här gången, inte hunnit träffa alla man velat. Men det har varit lugnt och fint. Snart är jag upp i en tom lägenhet i Uppsala innan Jossan kommer på lördag. Och imorgon drar pluggandet igång igen.

Nu måste jag packa i ordningen mig.

Bjuder på familjefoto från en av mina familjer:


Kommentarer
Postat av: Ida

Kom inte hit!! Stanna i Göteborg för ditt eget bästa! Fattar du hur kallt det är här?! Jag börjar nästan gråta varje gång jag måste gå ut bara för det är så kallt! I förmiddags var det -22 grader. Usch!

Postat av: Jossan

snart kommer jag!!! längtar! men har det rysligt bra!

2010-01-06 @ 19:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback