livet stavas läger

Idag blev jag väckt på bästa möjliga sätt. Min Roomie kom in med frukost på sängen. Hon hade till och med gjort oboy. Det är kärlek det! Tips till alla er som vill vara underbara medmänniskor.

Sitter och fixar med sommarens konfirmationsläger. Att sitta och fixa med schemat och listor gör att man plötsligt befinner sig där borta på åkerögården igen och bara njuter av läger, konfirmander och hysteri. Hoppas på ett kickass läger även i år. Ja, om inte ännu bättre!

Utanför mitt fönster plogas det. Just nu har det slutat snöa.. får väl se hur länge det håller i sig..


  

Ska pallra mig iväg och träna sen innan konfaplanering. Få liv i kropp och själ. Ser fram emot det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback