Västkustsommar tack!

Jag sitter i biblioteket och pluggar och dricker redbull. Jag är skittrött, sov dåligt i natt och hade en skakig dagsstart på patologen och begravningsbyrå.

2 Pm skall göras denna vecka och jag är inte ens klar med det första än. Sämst, himla skitsämst är det.
Skulle så sjukt mycket hellre vara här igen. En varm sommarkväll på västkusten. Jag och chriss ätandes på glass och kaffe i eftermiddags solen. Så sjukt mycket finare än Johannelunds bibliotek i ett -20 gradigt uppsala.




Jag har lagt undan datorn idag för att hålla mig fokuserad, men nu drog jag upp den.
Svara mig på detta!
Varför skall alla böcker när de kommer in på mission bara pladdra frenetiskt om diverse organisationer och bidrag. Finns väl mer spännande saker att skriva om mission, att lära sig om mission. Berätta vart ni åkte, vad hände där. Vad sa dom. Blev de kulturkrockar... bla bla. okej okej.. kanske är detta bara en översikts del. Men en sjukt tråkig sådan. (Resten av boken har varit intressant dock).
Jaja, ska väl rycka tag i mig själv och mina tunga ögonlock och läsa på. Och sen skriva överintelligent och skitsnabbt. Som om jag var van och kunde allt i världen och inte ens behövde kolla i mina antekningar.
Så. Ja, de blir bra!

Hej svejs på dejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback