Down with the k-i-d-s

I am down with the kids. Äntligen!! (Att i över huvudtaget komma till en ålder där det ens är en issue att jag kan och inte kan vara down with the kids har jag inte riktigt smällt än, men det är en annan sak.)

Jag har lärt mig vad :-PPPPPPPPPP betyder. Jag och min vapendragare har börjat säga det i vardagligt tal med, ännu mer youthfull (Eller hon började med det innan mig, och hennes lärare före henne så jag antar att jag är sist...)

Ok. Se när jag använder det rätt: Jag älskar matte!!! :-PPPPPPPPPPP
Jag är fett kung! (ett annat ungdomligt getto uttryck).


Kommentarer
Postat av: nomes

du måste skriva såhär. TYp. Mamma ska hämsta dig på dagis. också gör hon inte det :-P;-p:-P:P;P:P;P:P;P:P;P:P.PP:P;P,P;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback