Ett skepp kommer lastat...

Med vadå?
Huvudvärk!!
Varför då?
För att du dratt på dig en himla skit förkylning!!
Ok...

 

Ute blåser det så det står härliga till! Ska snart bege mig ut, in till stan. Måste köpa tights innan jag åker till Uppsala igen. Tur att jag har så tungt bagage att släpa på, annars kanske jag hade blåst iväg. Pjuuu!


Idag har jag lyckats sy in ett par jeans jag tänkt sy in i typ ett år nu. Så bra jobb, här tar vi snabba svängar! I övrigt längtar jag efter en natts GOD sömn och hälsa. Bakom hörnet står ett läger och väntar på mig, inte fy skam inte. Jag har verkligen världens bästa sommarjobb! Hoppas på hälsa bara så man kan tuta och köra så de ryker.


Ja, nemen satt om jag skall packa ihop mig själv, borsta mitt hår och dra kanske?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback