Nemen nemen nemen

Gissa vem som helt oförberett kom och plinga på min dörr i förmiddags.
Maria. 



Ja, ni kan ju tänka er glädjen. Jag slet med henne ut för att lämna bok på rediviva. Kvinnar har aldrig besökt stället. Så efter att ha tryckt henne full med Carolina Rediviva tänkte jag att ännu lite kultur kan inte skada!
Vi tittade på Domkyrkan och Linnés alla vackra ståtliga väl luktande träd, samt det undersköna universitets huset.

 

Men när det började rinna lila kulturvätska ur hennes öron blev jag nervös. Men jag lyckades snart få henne att glömma kulturen genom att ta en snygg bild på oss två. Se så bra jag lyckades få med kameran. Tänk att ta kort med kameran och samtidigt få med den på bild. Det är en konst få bemästrar, I'm telling you.

Sen har jag övergett henne och har nu varit och handlat lite inför kvällens hemgrupps avslutning. Har en hel del massa annat fix att få gjort. Vi får väl se hur långt jag hinner.

Just de, vi skall ha maskerad idag.. vad i hela friden skall jag klä ut mig till? 


Kommentarer
Postat av: nomes

klä ut dig till anna anka. eller blondinbella.

Postat av: Ida

Alltså, jag gillar faktiskt Uppsala. (EFTERSOM JAG REDAN HAR HAFT MIN TENTA PÅ 33 HÖGSKOLEPOÄNG, I GÅR!!!! JÄÄÄÄ!)

2010-06-03 @ 09:28:05
URL: http://stenarna.blogspot.com
Postat av: Maria

Tack för den kulturella rundvandringen! Nu klarar jag mig i några månader till! Ser fram emot en bild på din maskeradoutfit :)

2010-06-03 @ 09:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback