Ängelholm

Befinner mig för närvarande i Ängelholm sen i Fredags eftermiddag. Det ser inte ut som bilden. Nu. I sommar gör det det. Ängelholm är en SMÅSTAD. Men fin. Bor hos världens bästa familj och får äran att praktisera i en levande och inspirerande församling.

För praktik är varför jag är här. Fram till nästa vecka. Väldigt gött att bara följa med i arbetet och betrakta och reflektera och lära känna massa nytt folk.

Idag är jag dock ledig. Känner mig fantastiskt avslappnad. Sov till 10 idag, sen har jag strosat på stan, pratat med både Anna och Nome, köpt en bok och en blus. Hittat ett sjukt fint café där jag satt och trivdes och läste min bok i några timmar. Kl. 6 ska jag se alice i underlandet 3D. Bra dag. Oj, måste gå.

hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback