Fredag


Har läst några av mina blogginlägg.
Jag skriver vansinningt mkt om vädert.
SMHI live. Mitt nya namn.

Jag har just varit och hämtat två pärlor på Tågstationen.
Per-Axel och Ingmarie.
De är här för att undervisa om förbön på MarkusAkademin imorgon.
(MarkusAkademin är en del av EFS utvecklingsarbete och Stiftelsegrupp (en gemenskap för blivande präster inom EFS) och erbjuder öppna föreläsningar i ledarskap på Johannelunds teologiska högskola.)

Ser jag fram emot.
Jag är värd imorgon, det innebär blandannat, ansvar för fikat. Så. Huslig och oerhört charmig som jag är tänker jag baka till imorgon. Ja, ni är välkomna!

Fortsättningen av kvällen tänker jag spendera i sånt lugnt tillstånd jag bara kan. Jag är nämligen skittrött.

hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback