Solig söndag

Det sover en katt på min säng. Det är inte min katt, inte min säng heller. Men det är väldigt hemtrevligt med en katt sovandes på min for now säng. Solen lyser, äntligen, och det luktar vår utomhus. Har varit på en kreativ gudstjänst och tagit nattvard.

I eftermiddag kväll blir det Jonas haHallabro på Hejarö och sen Bio - Farsan. Ja, jag älskar att gå på bio.
Blir fint.
Imorgon börjar min sista vecka i Ängelholm, känns som jag varit här skitlänge! Det har varit en fin tid hittills. Idag fick jag till och med fika med de äldre Damerna på kyrkfikat. Jag och Berit (?) blev kompisar.

Update. over and out.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Hejarö. Du borde skämmas. Heljaröd!

2010-03-22 @ 08:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback