Blev en bra dag!

Idag var jag hysteriskt cool, som ni ser på min modeblogg bild:

Va? Stökigt rum.. eeh.. neeej då.


I alla fall. Efter att ha skrivit klart om Herr Spong så tog jag min bok och gick ut i det gröna sköna. Lyssna.



Med 25 grader runt mig och solen i ögonen trivdes jag riktigt bra. Läste lite, pratade Länge med Noomie. Sen mötte jag upp Herr Frohm för att sedan gå hem och äta pannkakor. Mums!

Duktig som jag är gav jag mig sedan åter ut på stigen och läste i takt med att solen sakta bleknade. Jag har traskat runt på 4H gården och insett att jag vill bo på en gård. Nu. Bara ett tag.



Fin dag. Imorgon blir det däremot till att gå upp i ottan omkring 6. Ska vara kyrkvärd.

Hoppas er dag varit bra.
kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, dagens modebild. Sånt är roligt. Cool var du då iaf!

2010-05-18 @ 12:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback