Dag.

Min blogg spretar.
Well, so do I.

                                                                                                                           
  Idag har jag i punktform:


1. Blivit väckt av Jannie :) (inte fel inte)
2. Åkt Spårvagn
3. Åkt tåg
4. Sovit lite på tåg
5. Kommit till Uppsala
6. Slängt av mina grejer hemma och slängt i mig mat
7. Halvt åkt shortboard till skolan.
8. Satt mig i biblioteket
9. Flyttat mig från biblioteket pågrund av alldeles för mycket oväsen
10. Försökt skriva utan resultat.
11.Åkt shortboard hem och hämtat laddare
12. Försökt skriva utan resultat, så drack en energidryck.
13. Pratat med Lollo.
14. Pratat med Pappa.
15. åkt shortboard hem
16. Dumt gjort med energidrycken!!!
17. Tog min shortboard och åkte för att köpamjölk. Tog hyper omväg för att få åka längre.
18. Kommer fram till statoil, glömt plånboken.
19. Åker hem och hämtar plånboken
20. Pratar med Mor och handlar mjölk och chips
21. Hem
22. Satte igång brandlarmet.. ehh..
23. Dator, smsar ska sova ... snart.

Det var fint att åka longboard, eller shortboard är det faktist. Va typ 2 år sen. Är grymt rosslig och inte riktigt samma grej som min förra longboard. Men riktigt fint. Kändes som en bit av mig kom tillbaka. En kär gammal bit.
Gillar det.

Luktar bränt i hela lägenheten.

Hoppas på en Ny dag imorgon. Behöver det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback