Helg

Fredag handlade om Josefin och alla blivande präster och pastorer. Det var avslutning på skolan och stolta ryggar tog emot sina examens bevis. Här har ni några av dem:

Därefter följde examensfest hemma hos oss. Tårta och bakverk och massa människor. Solen kom till och med på besök. När alla hade gått och Mattias den fantastiske (Hans favorit sysselsättning är PÅ RIKTIGT att diska) hade diskat upp allt så samlade vi ihop oss, Jossan, malin, Mamma Eva och Pelle och så åkte vi in och fira Jossan med att äta på Tsatsiki nere vid ån. Min mat var to die for.

  

Med fulla magar gick vi för att hälsa på Pannkakskyrkan i stadsparken. Jossan och Eva fick skjuts av finaste cykeltaxin:

 

Pannkakskyrkan gör värsta bra jobbet alltså. Mycket cred till dem.

Lördag morgon vaknar jag urtrött. Försovit mig. Men släpar mig iväg till Lötenkyrkan. Det var dags för ungdomsavslutning i fjällnora. Men eftersom att det regnade skulle vi inte åka dit.. trodde jag. Efter att de slutat regna en stund röstades det och vi drog ut till fjällnora. Det var i ju för sig både trevligt och mysigt. Trots att några regäla skurar kom och Joinade oss vid en öppna elden.



Hemma från vildmarkstid la jag mig i ett varmt bad och slöade framför film med Jossan.

Igår åkte hon till Skåneland. Jag är kvar här och skall just nu sätta mig med opponeringsfix inför imorgon.
SÅDÄR kul!

Hej då.


Kommentarer
Postat av: Johanna

vacker bild........, ser ju verkligen peppad ut!

2010-06-08 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback