Jag är en människa igen

Idag har jag hämtat ut mitt körkort. Tappa mitt förra någonstans i Uppsalas stora snödrivor någon gång i februari. Det tog ett tag innan jag kunde fixa ett nytt, men efter att ha hittat en fungerande fotoapparat blev de hela gjort och idag fick jag kortet. Jag existerar igen. Har hållt mig levande med min respirator facebook så länge. Men detta känns mycket bättre.

Sommaren fortsätter fortfarande utomhus. I fullkomlig frimodighet. Sol, värme och utspruckna löv och blommor. Det luktar ju så gott att man kan dö.
Jag har dock spenderat för mkt tid i solen idag, med för lite vatten - huvudvärk. Men hey, jag är inte den som klagar.

Något jag däremot vill klaga på är- skriva uppsats. Booooooring.
Har kommit 2/3 delar och har korrekturläst idag, men inte kommit så jätte mycket längre. Får nog tvinga in mig själv i biblioteket imorgon så jag får något gjort. Suck.

Ikväll blir det Mässa i Lötenkyrkan, därefter soppa med planering på det.


Trippetipa


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, soppmässa i Löten! Gah, så trevligt. Här är det också varmt, hallEluja! Kämpa på med uppsatsen, snart är det sommarlov. :)

2010-05-20 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback