Ny dag, med nya möjligheter.

När jag var lite fick jag lära mig att varje dag bär nya möjligheter. Att varje dag är en segerdag. Så idag är alltså möjligheternas segerdag?

Igår regnade det på kvällen, vårregn. Då tog jag min ipod och de gamla danskorna och gick ut och sprang. Idag har det resulterat i träningsvärk, gillare.

Idag däremot sov jag lite för länge, va egentligen vaken och pigg 07.30 men tvingade mig själv att somna om. Dumt påhitt, för nu är jag istället trött. Men jag piffar upp det hela med min megatrendiga stil, med trasiga jeans. Se och lär:

(nej mitt rum är fortfarande i toppskick)

Ska slita med mig själv och sätta mig i stan och läsa John Stott så jag kan bli klar med uppsatsen någon gång, det är en bra bit kvar. Suck.

Japp, då sticker jag då.
Tja! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback