Spontanitet!

Jo, min helg som sagt.
Den lovade jag ju att berätta om käraste läsare. Här kommer den.
Jag tog ett allvarligt snacka med Konrad i fredags natt och vi kom överens att ta en paus från varandra.
Bara i några dagar.

Jag packade ihop mitt pick och pack för att nästa dag sätta mig på tåg till Göteborg:

 

Konrad satt med på tåget ner till Göteborg. Han var högst aktiv. Men sen gick han i ide några dagar. Precis som vi kommit överens om.

Väl framme åkte jag hem och baka tårta och umgicks med älskade Laago. Sent på kvällen åkte jag in och överraskade bästaste www.nome.blogg.se hon tittade på mig som om jag var död. Så det var en lyckad överraskning.

Så har helgen spenderats med att fira henne heeeela söndagen. Men överraskande mkt folk på morgonen. Sen var jag och umgicks med mitt hem en sväng på förmiddagen, dvs Saron. Efter tårta, familj, pizza och virvlande vindar åkte vi ut tillett soligt hav. Blev alldelles euforisk över att få vara ute vid havet igen.

  



På måndag morgon fick vi dessutom vara med om något oerhört otroligt.
Fullkomligt oväntat. Det var som att världen stannade och allt plötsligt hade vänts upp och ner.

Eric kokade ett ägg med gulorna nere i bottnen. What? Hur?

Efter detta hade hänt budade jag glatt på biljett hem, fick den för 11kr. Hurra sa jag tills jag såg att den gick mellan Stockholm-Göteborg. TOPPEN, OM MAN ÄR I STOCKHOLM!!!

Nu är jag i alla fall tillbaka. Satt i biblioteket, men de bullra ngt så kopiöst där. (nej det var inte jag) Så har satt mig i ett klassrum. En sak fattas, KONRAD!!

Vad ääääär du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback