blblabla

Det regnar och yr ute. Kan man säga så? Höstlöv yr omkring..? Hmm. Min språkpolislärare LOE hade troligen gett mig underkänt. Väder är det ute i alla fall.

Jag blir glad varje gång jag ser regnet och inser att jag är inne. Jag jobbar inte på dagis och måste inte vara ute och leka med de små liven. Bra! Been there, done that.

Jag har just lämnat ifrån mig PM. Kursavslut.
De 2 bästa sakerna med att vara student är:

1.Början av kurser, allt verkar så spännande, nytt och intressant.
2.Kurssluten. Allt är skriven, gjort och färdigt.

Ok, 3 bästa sakerna.
3. Att sen få ett tillfredställande betyg.

Men annars skulle jag hellre vara något annat än student.
Helt något annat, i ett annat land, med en sol, en som värmer.

hej då.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, håller med ^^ Kursens början när allt känns spännande och slutet när allt är inlämnat (och man klarat det med bra betyg!) är det bästa :D

Postat av: barn

typ som thailand kanske?

2010-11-06 @ 10:26:15
Postat av: fru

ahaha. tillfredställande betyg. lätt för dig att säga... Straight A-student..

2010-11-17 @ 09:20:48
URL: http://nome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback