Förlåt.

Efter en kommentar innehållandes fult ord om att jag ska blogga så tar jag mig i kragen. Uppdaterandet har varit bedrövligt i höst, i know. Beror på: -Internetbrist i lägenhet. -Lite föreläsningar, därav lite tid på skolan där internet flödar. -Inspirationslöshet. Men som med det mesta får man ta nya tag. 1. Väderrapport. Det regnar ute, det är mörkt. Sen 2 dagar tillbaka. Nu är höstens tråkiga sida sannerligen här! 2. Roliga ting. Jag har fått massa roliga brev i posten det senaste, en i bokformat, alltså ett brev skrivet i en skrivbok- enastående. Ett annat vykort gjort av en stor pappbit och tyg. Träffat och umgåtts med fina människor, i singular och plural. Haft inflyttningsloppis. Fått en för generös present jag inte vet hur jag ska hantera. osv. 3. Framtid. PM på PM Läsa tills ögonen blöder. Fira JosieJo som fyller år på tisdag. (Hon påminner mig varje dag) Luska ut framtidens väg. Gud? Oj mina böcker ropar, och telefonen ringer. Djupt andetag så dyker vi ner i livet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback