Tisdag.

Det är tisdag idag.
Det är JosieJos dag idag. Hennes 26 egna dag. Grattis!!

Jag gick upp med tuppen och sjöng rossligt för henne i morse, och lämnade senare lägenheten i takt med att solen gick upp över husen, frost och kyla, en förtidsvinter morgon när den är som bäst. Tog sällskap med ett par dryga Johannelundare (det är en positiv sak). Blev påvägen till skolan informerad om att jag inte alls har några föreläsningar idag. Hepp!!

Istället för att gå hem och lägga mig, tog jag ett beslut att vara lite vuxen för en gång skull. Gick på morgonmässa- finns inget bättre sätt att kicka igång en dag. Har sedan suttit och läst klart ännu ett textavsnitt och börjar se horisonten för ännu en kurs. Tillfredställande känsla! 

Ja.
Det var väl all ointressant information jag hade att delge för idag.

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback