Hösten 2010

Hej.

Höstterminen har tydligen startat. Det känns inte så. Jag är i mellanläge. Mina kurs har ännu inte dratt igång, och min andra kurs är ännu inte bestämd vilken den skall bli. När det väl är bestämt, då kommer hösten dra igång, med massiva kliv. Det vill jag lova.

Usch och Hurra = ambivalens.

Jag går numera mitt tredje år. wowowowoo, hold it. Tredje år, hur då?? Jo tack, tiden har minsann gått fort!

Sommaren gick också fort, hiskeligt fort. Jag hann med att typ:

...typ 6 veckor med läger
...ha löss
...skada foten illa, illa.
...vara på sjukhus 2 gånger
...segla
...bränna rumpan i solen så illa att det gjorde ont att sitta i en vecka
...bada 1 gång
...träffa vänner och bekanta - dock i mindre utstäckning än vanligt.

Nu är jag tillbaka. Ny termin, ny lägenhet, nya kurser. Möjligheterna är oändliga.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Härligt!!! Good luck!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback