De sista kliven tas så smått.

Jajemen, för 4 dagar sen va det exakt 1 månad kvar tills jag kliver av bussen på Oxford busstation. Jag har den stora nåden att få vara ledig och ladda upp batterierna tills dess. Idag fick jag mycket efterlängtat och efterfrågat besked. Äntligen kan Financial Gurantee Formen skickas in till Wycliffe Hall. Snart är alla parter glada.



Skickar dessutom iväg en ansökan om Ica bank idag = slippa massa utlandsavgifter vid betalningar och uttag.
We like!

För att komma i form och få stöttning på plats har jag dessutom införskaffat denna lilla babyn. Min nya bästa vän. Åker man utan sina nära och kära, då blir de till att skaffa sig substitut. Det förstår väl vem som helst.


Nu kommer de svåraste av allt. Packningen. HerreJesusKristusMinSkapareOchHerre, Hjälp. Tips och råd mottages tacksamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback