Sommar stavas läger.

Sommaren börjar gå mot sitt slut. Alva har tjatat om de där sabla höstvindarna som blåser in. Jag har hyschat henne, vaggat mig själv och sagt till mig själv. "Seså, sommaren är inte slut än. Alva är bara elak."
Men, jag inser att Alva har rätt. Men de erkänner jag ju inte för henne, så klart. Men hösten här påväg.
Sommaren faller och hösten kommer alldeles snart ta ett djupt andetag innan den tar över.

Sommaren har till största del spenderats på läger. Konfirmationsläger, tonårsläger, ungdomsläger och Frizon.
 

Det har varit fint. Riktigt fint. Men nu väntar höst med en massa andra, nya utmaningar!

Följ mig intensivt!


Kommentarer
Postat av: Alva

Mahahah jag har rätt. Nej usch vad hemskt, det är inte höst riktigt än.

2011-08-18 @ 09:33:50
Postat av: Jibbs

Om du slutar säga att det är höst kanske de blir sommar ett tag till. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback