December

Hej,

Ja, jag vet. Snälla kasta inte ägg och saker på mig. Är väl medveten om hur dåligt jag uppdaterat. Har bara inte riktigt orkat, hunnit eller så. Men skall göra det. Sitter för närvarande på Bodlein (omöjligt att stava de biblioteknamnet. Undrar om de har en svår stavning för att pröva folks intelligens). Runt mig sitter flitiga, interligenta studenter. Inte så mkt som de brukar dock. Det är fredag week 8, dvs sista dagen på terminen. Så vissa går på jullov. Själv tar jag lov först 20 december. Har massa kvar att göra, är så inne i att ha längre terminer och utan deadline förrän i vår så blir allt ännu lite blurrigare. Ikväll ska jag på College Revue på Wycliffe. Ska tydligen vara spexigt och kul. Ser vi fram emot.

Ändå gött att jag har nåden att få sitta i ett så enormt vackert bibliotek.

Ha en fin fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback