Zzzzzz vad sa du?

Heee zzzZZ ...

Ja, idag är hjärnan inte på högvarv. Jag sov som om jag var vaken hela natten. Eller som att jag försökte hålla mig vaken och tänkte, fundera och skrev i sömnen. Den mest frustrerande och destruvtiva sättet att sova. EN av dem i alla fall. Gör ni någonsin så? Detta har resulterat i vansinnig trötthet idag.

Vi har temavecka, eller ISW som de kallar det. Vi pratar församlingstillväxt och tillväxt. Vi hade en bra föreläsare idag, dock hade han ett "flat way of teaching" som min ena student kollega uttryckte sig. Så sant. En ton på rösten i kombination med trötthet. Not so good. Hela dagen har sedan fortsatt så, man fadear ut och in i konsentration. Blir rätt komiskt när man kan be en person repitera vad den jut sagt typ 5 ggr och fortfarande inte kopplar. Nöjer mig att glatt svara "Yees, yess" och le fånigt för att se ut som, "Hhaha, ja nu hörde jag." Fast egentligen gjorde jag inte det. Bästa botemedlet, sömn. Japp.

Har just återvänt från en hej då fika nere på hörnet. Det var jätte trevlig. Drack dessutom en välbehövd kaffe.

Ska alldeles snart hoppa ner till St. Aldates för körövning inför Carols by candlelight service denna och nästa söndag. Ska bli SÅ kul att få sjunga i kör. Var alldeles för länge sen sist så jag är överlycklig :) (!!!) Energi.

Inatt skall jag sova...gärna gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback