Choklad med mintsmak.

Snöar dun ute. Fint. Men hade vart bättre med vår.
Igår sa jag så här till Josefin "...åker på retreat nästa vecka, den 3 mars..." Och kände insprånget av mars i hela min kropp när jag sa det högt. Det är mars om mindre än 2 veckor! Mars. Det betyder snart vår! Då kommer snön få sig en omgång.


I övrigt har jag blivit beroende. Det är läskigt vad beroende man kan bli av en så enerverande serie som Gossip Girl. Man förstår inte hur de orkar ha så intrigrika relationer. Aldrig i första hand reda ut saker mellan varandra, skvallret har första plats. Alla har haft sex med alla och trots det lyckas de vara vänner och hålla ihop på något sjukt sätt. Det är seriekonst det. Jag kan inte sluta titta!!





Nämen om jag skulle återgå till skolböckerna kanske?
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback