Hej världen!

Jag har internet i min dator, i min lägenhet igen efter att ha varit utan sen i somras. Känns som att världen blivit lite mer fullkomlig igen. Konstigt. Inte nog med det kom min kära Josie Jo tillbaka hem idag efter att ha varit borta i 2 veckor, och innan dess har vi nog knappt setts sen mitten av december. Livet ännu mer fullkomligt. Inte lika konstigt.

Där av kan ni räkna med lite mer uppdateringar från mitt liv. Stort grattis.

Väderrapport: Lite lätt floursnö har stilla lagt sig över de farliga isvägarna utanför mitt fönster. Skall försöka att inte låta mig luras imorgon! Det pendlar från dag till dag mellan minus och plus. Men snart, snart är det vår. Jag kom faktist på det härom dan. "snart är det vår" sa jag till mig själv. "Då kommer jag vilja plugga mer". Sen tänkte jag ett slag, och kom på att det kommer jag ju inte alls. Typiskt. Men våren får gärna komma ändå.

Så.
Det var väl dagens avtryck i cyberverkligheten. 

Kiora! 


Kommentarer
Postat av: anna

till och med jag känner glädje över ditt internet!

2011-02-10 @ 00:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback