"Till och med jag känner glädje för ditt internet"

Idag snöar det som om det inte fanns någon morgondag. Eller som om morgondagen var Julafton. FEL! Skulle vädret vilja vara så snäll att förbereda sig kraftigt för vår. Tack!

Idag har jag och Jossan lekt söndagsmorgon. Vi sov till strax innan 10 och åt sen frukost under täcket framför en film. Passande med det himla vädret.

Jag fick ett sms idag som löd ungefär...
".. jag minns att du gillar koppar med fat och vi har ett gäng som vi vill ge bort. Intresserad?..." 

Jag vet inte varför. Men jag bara gillar att jag blir associerad med koppar och fat. Dom för mig faktist av någon konstig anledning lycklig. Kanske de påminner och mormor och morfar?

Så nu skall jag gå och diska dem rena. Sen blir de sen lunch innan träning. Ciao.


Kommentarer
Postat av: Maria H

Att handla koppar och fat på second hand är roligt! Och jag har nog köpt lite för många... :)

2011-02-11 @ 11:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback