.

Idag vaknade jag och skakade, för jag va så himla trött. Fattar inte varför. Dessutom var jag skitsur och gnällde på mig själv för att jag satt klockan och vägrade låta mig själv gå upp. Haha, som att vara två personer. Så surande somnade jag om och gick upp nån timma senare än planerat. Studentlivet ger dig den friheten ibland. Hurra!

När jag väl kom upp, va jag fortfarande sur så jag satte på lovsång, icke glattig sådan. Men lovsång, för att få mig på spåret lite. Efter ett tag släppte det. Lovsång har en sån fantastiskt förmåga ibland. Gud gör sin grej.

Har skrivit idag, är redan upp i 2500 ord. Vilket är alldeles för mycket med tanke på allt annat jag måste få plats med. Men det är bara ett lyxproblem. Får beskära i texten senare. Lämnar Purpose Driven Church model for now och imorgon går jag över till Mission-shaped Church. Vilket innebär att jag måste spendera förmiddagen på Bodlein, där den ligger. Inte mig emot. Hoppas bara det finns plats för mig att sitta på bland alla dessa hysteriskt ambitösa studenter. :)

Kvällen har innehållit en liten samling med de kristna på mitt boende och sedan Ladies Bible Studie Group. Vi åt AS god pizza, pratade om Rom 9 och bad tillsammans. Fina flickor!

Insåg imorse att jag fyller år om typ en vecka. Den är sjuk. Appropå sjuk tror jag en liten förkylning är smått påväg.


Kommentarer
Postat av: Monica

Gumman!

Det är verkligen synd om dig!

Älskar dig!

2011-11-10 @ 08:56:59
Postat av: jibbs

Haha, det är det verkligen inte.

2011-11-10 @ 11:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback