Lördag

Hej,

Jajemen, en förskylning har nu kommit och har orsakat en rinnande näsa :).

I torsdags var jag på Bodlein och läste innan jag bestämde mig för att istället gå coh köpa boken och därmed få med läsflexibilitet. Kvällen spenderades på international pastorate.

Igår var det 11-11-11 och 11:11 tog jag kort på min iphone. STORT!!


Förutom att ta kort på iphonen så läste jag och var även på en jättefin minnesgudstjänst för Joanna som dog för lite mer än 2 veckor sen nu. Det var smäckfullt och fyllt med bilder, lovsång och fina tal. Hon var en djupt älskad person.

På kvällen var jag och min nya tyska vän Nadine ute och käka indiskt för att sedan njuta av cream brulé muffins till efterrätt på Costa. 
 


Idag har jag skypat med min far, som idag för första gången testade skype på sin nyinförskaffade ipad. Han var som ett barn på julafton och pladdrade överlyckligt om de oändliga möjligheterna man har med ipad. haha. Så gött, han är helsåld!

NU skall jag alldeles snart ut på cream tea med Nadine och en till tjej från Commonwealth house. De blir nog min första cream tea sen jag kom hit. Änna dags. Förövrigt har jag tagit mig en helt ledig dag. En dag ägnad åt lugn och trevlighet, utan att ha dåligt samvete för att inte få ngt gjort.

Önskar er en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: anna

fjärde förkylningen för dig i år då..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback