Torka och afternoon tea

Hej,

Idag är det måndag, verkligen måndag. Jag har fullkomlig pluggtorka, 0 inspiration eller disciplin. Va uppe med tuppen för att ha hand om ljud och bild på morgonandakten på Wycliffe, och de va kaos. Inget funka, texter va borta och hej och hå. Tillslut fick vi ordning på skiten i alla fall. Haha. Spännande. Sen har det funnits x antal timmar för plugg idag vilka jag fått gjort i princip 0 på. Pyttelite läsning.

I helgen va jag helt slut av min förkylning. På lördagseftermiddagen var jag dock ute en sväng för cream tea med Nadine. Det var bittiskt och trevligt, vi satte oss på ett café nere på highstreet och hade oss.

Senare gick vi igenom en inomhusmarknad och där hängde de här. Udda eller nått.

Efter vårt lilla häng skulle jag egentligen på middag för att sedan gå på puben med några kompisar men jag va helt matt så jag spenderade kvällen nerbäddad i sängen bakom film. Och efter en natt med många timmars sömn så kände jag mig mycket piggare igår. Hjälpte till och välkomna folk på late service igår, alltid lika kul. Gjorde det tillsammans med en kille som går på samma College som Emma Watson (Heromine i Harry Potter). I know!

Ja, och sen kom idag. Det har jag ju berättat om. Måndag, tristess måndag. Jag har inte tid för tristess måndagar vilket gör det ännu mer måndagigt. Imorgon är en ny dag.

Hoppas er dag varit mer inspirerande!?


Kommentarer
Postat av: Monica

Chrisse har gjort en fantastisk middag!

Han har börjat göra julfint isitt rum, med röda inslag. REDAN!

Skaipa på torsdag? Din stora dag!

2011-11-15 @ 08:20:35
Postat av: Linnea Skog

Som uppmuntran kan jag ju säga att det alla i fall ser ut som att du kommer nån vart, om man tittar på bilden med alla post-it lappar! ;) själv får jag naaaaada och ingenting gjort :p

2011-11-15 @ 21:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback