Dudes

Hej på er alla bloggläsare.

Har precis kommit in genom dörren efter nästan en hel dag på Wycliffe Hall. Jag har haft uppsats/kursmöte, preachingclass, Womens lunch ( - on the house.. love that one :)), first meeting with my fellowship group leader. Det är facinerande hur humöret kan gå upp och ner av att flytta till ett annat land och leva med ett annat språk än sitt eget. Det påverkar faktist, mer än jag trodde de skulle göra. Pendlar mellan eufori, frid och panik. Härligt :)

Ikväll däremot skall jag göra något väldigt oxfordigt/universitetigt. Jag ska pröva Rowing :), japp. Idag blir det inomhus bassäng vilket skall vara väldigt enkelt tillskillnad från ute på vattnet, eftersom man inte behöver fokusera på balansen. Är lite nervös men också väldigt förväntansfull. Vet inte vad jag skall förvänta mig.. Har inte riktigt bestämt mig om jag vill köra på denna hela terminen, eller om jag har tiden för det. Dessutom måste jag göra ett simtest etc. Men pröva på har ju ingen dött av, och när man ändå har chansen... Här har ni en glammig bild på ett par karlar i full karriär.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback