Fredag

Hej,



Idag är det fredag. Det har det äntligen varit en sån där härlig krispigt kall höstdag med krispig sol och hög luft. Dessvärre blir man asvarm om man går för länge i solen. Längtar efter frostiga mornar, ja, längtar till och med efter ösregn. Har varit AS fint sommarväder sen jag flytta hit.

Efter frukost och lite bibel, bön och surfande begav jag mig till Wycliffe för en ledarskapsföreläsning med Will Donaldsson. Det var en kortare föreläsning då han gick igenom en hel drös av bibliska ledare. Detta följdes av Andakt med bibelutläggning i kapellt och sen lunch. Sjukt onyttig fish and chips, as gott. Ja, jag åt sallad med och drack vatten. Ni behöver inte vara oroliga för mitt hull. Det blir nog bra ska ni se. Här har ni två smakprovsbilder på Wycliffe, får ta bättre bilder ngn dag. De består av fler byggnader av dessa. Men detta är huvudbyggnaden.



Efter lunch och allt tog jag mig en sväng o parken och traskade i solen och läste igenom lite grejer till ett seminarium jag ska på på måndag.

Sprang även på denna fina bilen:


 Ja tack! Den kan jag ta. Det var snällt av dig!

Ja, men nu har mörkret fallit utanför mitt fönster. Ska hoppa ut genom dörren och möta upp min svenska vän Lena som också är här. Vi skall äta fredagsmiddag och prata svenska! Det ska bli hur bra som helst!

Ha en fin fredag hörni! (Stäng ner internet nu och gör något kul)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback