God Morgon Sverige

God morgon på er söndagsfolk. I natt sov jag så gott så gott, så djupt så djupt, så lugnt så lugnt. Nooot!! Nerverna har hållt mig sysselsatt och jag är sådär härligt mörbultad och illamående som man blir av nervvraks sömn. Härligt, kommer vara härligt blek och glåmig när min buss rullar in i Oxford. Idag är det minsann söndag, söndag den 25 september! Det är inte vilken dag som helst. Som jag väntat på denna dagen. Idag är dagen jag byter stad, land och matkultur. Befinner mig i skrivande stund på Säve flygplats med en iphone i min hand och inväntar mitt plan till London. Så gött! Kan för övrigt meddela er att det beräknas vara 23 grader i Oxford på tisdag, det gillar vi, jag. Ses när jag landat :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får det bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback